wtorek, 17 października 2017

Beautiful Autumn!

Piękna, złota jesień w Polsce! Powiem Wam, że jestem zakochana w tej porze roku. Jest przepięknie! Jeśli chodzi o trend tej jesieni, to modne są czapki w stylu marynarskim. Co o nich myślicie? Do niej założyłam przepasaną koszulę w kratę i piękne czarne rurki z uciętymi nogawkami. Dajcie koniecznie znać co myślicie o tej stylizacji! Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że w numerze grudniowym gazety JOY pojawi się mój look, który wygrał w konkursie :) Mega się jaram!

Podobne botki czarne znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Trousers - ROMWE
Heels - Zara
Jewellery - FILIGREE
TOP - LUPSONA
Sailor Hat - Stradivarius

8 komentarzy:

  1. Przepiękne jesienne zdjęcia - aż miło popatrzeć na taką piękną polską złotą jesień :)
    Bluzka czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka ma genialną strukturę, a to wiązanie wymiata <3 Świetny, jesienny look :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. I just LOVE how you styled this entire look! Also gingham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia i ta bluzeczka jest cudowna ! Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ! :)
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń